Isnin, 9 April 2012

Real Madrid C.F.


apa pulak la kali nih kan....hurmm...nih la team kesayangan aku....penyokong kipas susah mati nih....nak tau sebab ape??hahaha...usah di tanya lagi...mestilah sebab ada CR7 kat team nih....kelab
nih kan kelab paling terkaya di dunia...kalau di ikotkan gaji CR7 seorang je dah boleh beli 10 biji Ferrari setahun...hahaha...banyak wuouohh...nak jugak...hehe...tapi apakan daya....dia pemain bolasepak superstar....kita nih sapa la sangat kan...haha....tapi xpe..sekurang2nya aku sempat jugak la kadang2 tengok updates terbaru tentang kelab nih...nak buat cm na...teringin sangat nak tengok CR7 julang piala...hehe....so kemenangan Real Madrid nih terlalu di nanti-nantikan semua peminat bolasepak dunia...terutamanya perlawana yang bakal mengubah kedudukan kelab dalam ranking kelab dunia iaitu UEFA Champions League..dan aku harap sangat final nanti Real Madrid bertemu dengan kelab dari liga perdana inggeris;Chelsea..

hehe...gambar nih aku edit sendiri..tapi kalau betol final melibatkan 2 kelab nih..aku bersyukur sangat2...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan