Isnin, 9 April 2012

EPL Club Standings



hehehe....yang nih penting bagi aku alaupon aku dah x menyokong Man Utd.tapi minat tuh masih ada..haha....aku agak berbangga la bila bekas pasukan kegemaran aku nih berada di tangga teratas...harap2 Man Utd dapat mencapai kejuaraan dalam liga EPL 2011/12 kali nih...hehe...setakat Man City tuh apa la sangat...haha...dari awal lagi masa Man Utd kalah ngan Man City tuh...aku dah nampak yang Sir Alex Fergusen akan melakukan samting sebab Man Utd x perlukan kekuatan untuk menang tapi pengalaman...Man City pulak hanya harapkan pada kekuatan jentera serangan diorang jea...so dari situ dah nampak...jangan jadi macam sesetengah kelab yang membeli terlalu banyak Star Player sampai semua jadi tamak...hehe...Papepon semoga berjaya Man Utd...Glory,Glory Man United!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan