Selasa, 10 April 2012

Di sini aku nak cerita sikit pasal kisah percintaan aku...aku mula berjinak dalam bidang nih seawal usia 14 tahun...hurmm..masa tuh aku try nak tackle jiran aku sendiri tapi harapan pudar seketika...lama2 dia pon mula layan aku..hari2 mesej tapi 1 hari aku cucuk la jarum sikit..aku kata aku suka kat dia..hehe..dia pon kata dia suka kat aku tapi dia tua setahun dari aku..so bila pikir2 balek dia mengundur diri..sebelum itu..yaa..sebelum itu dia kasi la nombor adek angkat dia kat aku...aku pon terus hantar mesej "hye..nak panggil sayang boleh x??so dia terus balas "kalau nk panggil sayang kenalah kapel dulu"..aku pon cakap "kalau macam tuh kita kapel"..then terkapellah aku ngan adeq ankat dia ..oke..nama awek aku yang 1st nih Q..nama penuh x boleh la bagitaw...oke..Q nih gadis yang kecil molek..dia budak KL...memang manja..aku tiap2 hari mesej tanya keadaan dia..hurmm...tapi 1 ja yang aku x suka..dia nih cepat cemburu...bukan setakat cepat..tapi kuat cemburu..haha..ada 1 hari tuh aku lepak ngan kak ankat dia...bila dia mesej aku pon kata la aku lepak ngan perempuan..tetiba marah gila kat aku..haha...so hubungan aku kekal 7 bulan ja...yang paling best...sebelom aku clash ngan dia..aku ada tanya umur dia..dia ckap baru darjah 6..pergghh....berdegup kencang jantung aku..mana x nya...aku kapel ngan budak sekolah rendah..haha..da abes...pas tuh aku mula la menggatal ngan kawan Q nih..si F..diorang kawan baik..aku mintak kapel..dia pon on je..then kitorang kapel..hehe..dalam masa yang sama aku selalu mesej Q nak tanya pasal F..then si F boleh plak cemburu...hehe..jadi aku tinggalkan 2 2 sekali...dekat hujung tahun sekolah aku wat program..aku x terpilih pon..tapi kawan aku terpaksa balek so dia tukar ngan aku..haha...masa aku nak p sekolah tuh ada la 2 3 org kawan aku cabar suruh dapatkan nombor budak perempuan kat sekolah yang aku nak p tuh..pas tuh masa aku p tuh..dalam kumpulan aku ada 7 orang perempuan...aku terpikat la ngan sorang budak nih..tapi jual mahal..member dia ala2 tomboi sikit...then..aku teringat kawan2 aku punya cabaran..aku nih ketua kumpulan time tuh..haha..orang tengah sibuk2 bincang aku pon mintak nombor telefon budak ala2 tomboi tuh..dia macam x percaya ja aku mintak nombor dia..then lepas dia bagi aku dapat idea bernas..aku bagi 1 kertas aku suruh semua ahli kumpulan bagi nombor telefon..alasan aku supaya x lost contact..hehe..bila balek rumah ja aku terus mesej budak yang ala2 tomboi tuh, aku kata aku suka kat dia..dia kata kat aku x pernah lagi ada orang mintak kapel ngan dia..so aku org 1st..kitorang pon kapel lah selama 3 tahun...lama tuh..haha..tapi sebab perangai aku cam budak2 dia pilih orang lain...dia lah awek yang paling aku sayang sampai bila...opss...lupa pulak..nama dia E..hehe..walaupon perangai dia ala2 tomboi tuh..aku tetap suka dia sebab kejelitaan dia nampak natural gilerr..hehe..E lah awek aku yang paling special dan xkan pernah aku lupakan..lepas aku abeh spm ja...member sekolah dia,H mesej aku..pastuh H ajak aku teman tengok wayang..aku pon p..balek rumah dia kata dia suka kat aku..kami pon kapel..haha...then aku masuk kolej...jumpa sorang awek yang ramai minat..semua sebut nama dia kata dia hot..aku kata kat kawan aku suatu hari dia mesti jadi milik aku..tup-tup..aku cari kat fb dapat..chatting la mengayat sikit..haha..masa tuh aku kurang la perasaan kat dia sebab aku juz nak try ja..lagipon aku ada awek..si H tuh..tetiba Z yang aku kenal kat FB tuh suka kat aku..wahh...macam hensem sgt ja kan..tapi sumpah aku cakap..semua yang aku mintak kapel senang ja dapat..Z pulak boleh gaduh ngan H sebab aku..haha..nak buat cam ner...H tuh jauh dari aku...so dia mengalah ngan Z...dah 2 tahun aku kapel ngan Z..harap sangat hubungan nih kekal sebab aku dah malas nak carik awek lagi..hehe..sekarang usia aku dah 20 tahun..macam2 dugaan...Z nih lagi keras kepala...ada je benda yang dia nak ungkit pasal kesalahan aku...ada lagi 1 cerita yang aku x cerita...tapi yang tuh aku simpan ja buat rahsia..haha..lagi 1..setiap kali besday E mesti aku orang yang pertama akan wish kat dia..haha..tu bukti aku sentiasa sayang dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan