Selasa, 10 April 2012

Gadis Kampung


Tiba-tiba ja aku terpikir nak tulis tentang tajuk nih...sebab aku pon asal dari kampung..hehe..gadis kampung nih kalau kita tanya pandangan orang ramai la..mesti ramai yang cakap gadis kampung nih sopan santun,hormat orang tua...ye itu aku pon akui tapi tuh dulu...sekarang nih kalau nak carik gadis yang macam tuh aku rasa memang masih ada..tapi x ramai..haha..bukan apa...zaman dah berubah ka..gadis kampung pon dah mampu chatting sana sini...online FB lagi la kan..hurmm..kalau x caye tengok lah akhbar ngan berita kat TV tuh...boleh dikatakan ada je tiap2 bulan kes gadis lari dari rumah..kemanakah diorang??haaa..mesti la ikot mat bangla..x pon mat indon..yang paling feymes mesti lah awang itam..haha....kalau dah xde pilihan baru laa si gadis nih pilih jejaka melayu yang bagi diorang pandai menipu..haha...zaman sekarang mana nak cari lelaki yang betol2 sayang dan cintakan perempuan..mesti yang banyak tuh kuat nafsu je...aku ada seorang member...gadis sunti la kan..dia nih dulu hot la jugak kat sekolah dia..mmg ramai peminat..aku pon pnah try pikat dia..tapi dia nih jual mahal sikit..masa dia abeh sekolah ..dia  try mintak nak lanjutkan pelajaran..memang banyak tawaran dia dapat..tapi bapak dia x bagi sebab kebanyakan tawaran dari bandar metropolitan Kuala Lumpur..biasa la..takut jadi pape kat anak dara dia...last2 dia kerja kilang ja..kat kilang pon still hot..hurmm..hebat gadis kampung nih..kalau dah lawa..mana2 pegy pon tetap hot..tiba2 dah 2 tahun kerja dapat la tawaran lagi untuk sambung pelajaran kat KL...so ..dia pujuk punya pujuk bapak dia..dapat la jugak dia p sana..setahun ja duduk sana tudung dah bukak...baju dah sendat...badan pon dah naik sikit..so yang tuh aku xtau nak komen apa..nak kata KL tuh punca x boleh sebab ramai lagi yang baik2 kat situ...mngkin sebab persekitaran kot..haha...aku bukan kisah sangat pon hal dia sebab bagi aku dia tetap cantik..ye laa..sedap mata memandang la kan...


gambar gadis kat sawah nih aku amek sebab ada la sikit kena mengena ngan kampung aku..haha...kedah kan negeri jelapang padi...so aku cari kat google ada..aku pon amek je laa...hurmm...tujuan aku tulis tajuk nih bukan nak kutuk gadis kampung...juz nak ketengahkan apa yang aku rasa...haha...ye la..aku pon dah besar..dah banyak perubahan yang aku alami...so bukannya terus habis gadis kampung yang baik2nih...cuma segelintir ja yang berubah..yang baik2 ramai lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan